king of english rap:Eminem

دوستان با راه اندازی بخش موزیک ویدئو های خارجی لازم دونستم که بخش موزیک ویدئوهای خواننده ی مشهور و پرطرفدار رپ یعنی EMINEM رو راه اندازی کنم.

و این کار رو با موزیک ویدئوی فوق العاده ی space bound از این پادشاه رپ شروع میکنم.

http://s1.picofile.com/file/7108012789/Eminem_Space_Bound_HD_1080p_www_pastou_tk_.jpg

پیشنهاد میکنم این موزیک ویدئوی فوق العاده رو از دست ندین!!

نکته ی جالب در مورد موزیک ویدئوهایی که من براتون میذارم این هستش که من lyrics (یا همون تکست خودمون) این آهنگ ها رو هم تو یه فایل word براتون میذارم.و این رو بدونید که گوش کردن به یک آهنگ خارجی(مخصوصا رپ) با دونستن تکست و معنی اون آهنگ لذت بسیار بیشتری داره و حس جدیدی رو به آدم میده!!!

دانلود در ادامه مطلب...

دانلود با کیفیت بالا:Download

lyrics آهنگ:Download


نظرات 1 + ارسال نظر
matin.z دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:20

tehran male oona'ie ke tooshan.in ahangam vase oon .... ke dooran......................برو حال کن.دیگه از zedbaziچیزی نذاریا!!؟!؟!؟!!؟!!؟!

matin farda k miay madre3
unja bet migam
dar bare zedbazi dorost harf bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد