شیطان پرستی

نوع جدید شیطان پرستی در یک بازه زمانی 10 ساله با چند وقفه به ایران وارد شده است.

نحوه ورود

چند گروه عامل و حامل شیطان پرستی به ایران بوده اند که به آنها اشاره خواهد شد، اما به طور کلی چند اقدام نقش بسزایی را در ورود جریان یاد شده ایفا کرده است:

_ مهمترین زمینه شیطان پرستی به ایران، میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است.طی 10 سال گذشته، موسیقی متالیکا به صورت زیر زمینی و غیر مجاز وارد کشور شده ودر چها چوب آن، مفاهیم نحله انحرافی شیطان پرستی در اختیار جوانان قرار گرفته است.

_ اقدام تامل بر انگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره مهاجرانی در صدور مجوز برای گروه ها، آلبوم ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نبز نقش اساسی را در جلب توجه عموم مخاطبان جوان به نحله انحرافی فراهم آورد.

گفتنی است هِوی متال، متال تاریک، گوتیک متال یا متال گوتیک چند سبک از موسیقی شیطانی متالیکا بود که به یمن غفلت اعجاب انگیز مسوولان فرهنگ کشور، وارد ایران شد.


بقیه در ادامه مطلب...

حاملان شیطان گرایی

آورندگان شیطان پرستی به ایران شامل افراد و گروه های زیر هستند:

_ تحصیلکردگان و سرخوردگان اجتماعی در خارج کشور که عمدتا دچار خسارت و شکست های سنگین مادی معنوی شده اند.

_ فرزندان منافقین فراری، سلطنت طلب ها، مفسدان اقتصادی زژیم پهلوی که قبل و بع از انقلاب موفق به فرار از کشور و محاکمه انقلابی شده اند.

_ افرادی از خانواده های بسیار ثروتمند ساکن و مقیم داخل کشور که عمدتا روابط خانوادگی و... با خارج نیز دارند.

_ جاسوسان فرهنگی سازمان های اطلاعاتی وامنیتی امریکا و رژیم صهیونیستی که باهدف استحاله فرهنگی وارد کشور شدند.

_ فعالان حوزه هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر به ویژه آمریکا، انگلیس، کاناداواسترالیا در ارتباط بوده وبنابردلایلی حرفه ای و شغلی، مسافرت های متعددی به این کشورها داشتند.

اما نکته اساسی و قابل ملاحظه این است که حداقل 90 درصد افراد شاخص واردکننده شیطان پرستی به ایران ، تحصیلات دانشگاهی وخانواده سالم نداشتند.

شیوه تبلیغ

انشار سی دی، کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا

_ گسترش سایتها و وبلاگ های مربوط به شیطان پرستی

_ تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق پارتی های شبانه و گفتوگوهای دوستانه به ویژه در مناطق مرفه و شهرهای تهران، شیراز و...

_ تبلیغ در تالارهای گفتوگوهای مجازی

زمینه های جذب

علاوه بر تمامی موارد اشاره شده، باید به تکرار برخی از انها پرداخت که در کشورمان دارای بازخورد مثبت بوده است.

موسیقی متال

:

این موسیقی در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی به گونه ای که شرح آن رفت، وارد ایران شد و توانست پس از مدت کوتاهی به دانشگاه های بزرگ کشور هم راه یابد.

افول معنویت

:

اگرجه در بسیاری از موارد، ایران اسلامی در جایگاه بالاتری از معنویات قرار دارد، اما تلاش قدرت های بزرگ فرا منطقه ای برای استحاله فرهنگی و از سوی دیگر ماشینی و صنعتی شدن مناسبات جاری و تاثیر پذیری مردم کشورمان از شرایط جهانی، زمینه ای برای رشد چنین جریاناتی را فراهم کرده است.روند رو به رشد استفاده از شبکه های ماهواره ای نیز عامل تعیین کننده ای در جذب و گرایش جوانان یافتن به این گروه هاست.

سرمایه گذاری:

در بخش های قبل اشاره کردیم که سازمانهای جاسوسی کشورهای غربی، تلاش سازمان یافته ای را برای استحاله فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده اند و می کوشند تا جوانان کشور عزیزمان را ((تهی سازی فرهنگی)) کنند.دشمن در این راه مبلغ هنگفتی اختصاص داده است که طبق گزارش برخی از رسانه های مستقل، در سال های گذشته دولت امریکا 8 میلیون دلار به فعالیت تبلیغات گروه های شیطان پرست اختصاص یافته است.

اینترنت

:

رشد تعداد مخاطبان شبکه جهانی اینترنت در سالیان اخیر آسیب هایی را متوجه نظام فرهنگی کشور کرده است که از جمله می توان به فعالیت شیطان گرایان اشاره کرد.عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ نویسی صورت می پذیرد.

این گونه وبلاگ ها، همزمان با اعلام موجودیت جنبش شیطان گرایان ایران فعالیت خود را آغاز کرده و اضهار می کنند که از سوی فردی با نام اهریمن در ایران هدایت می شوند.

روند ارتباط گیری و فعالیت وبلاگ های یاد شده به این صورت است که افراد پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل در صندوق پست الکترونیک خود با موضوع خوشامد گویی دریافت می کند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد، به برخی از مهمانی های شبانه یا پارک ها برای آشنایی دعوت می شوند.

این وبلاگ ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور انتشار عکسهای شیطان گرایان جهان، انتشار نامه شبیه به نامه های مسیحیان شیطان پرست خطاب به خداوند متعال که بار سیاسی نیز دارد، دنبال می نماید.

وضعیت فعلی شیطان پرستی در ایران

وضعیت فعلی این گروه ها در ایران را در محورهای زیر می توان تبیین کرد:

.

تحرک در اینترنت

وبلاگ نویسی، گفتوگو در محیط یاهو 360 درجه، سایت کلوپ دات کام، دریافت خبر نامه ها و...از جمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد.

.

ترویج نمادها

مغازه ها و اصناف فروشنده زیورآلات نقره ای، فروشنده های پوشاک جوان و بانوان بویژه در شهر تهران، وظیفه عمده ترویج شیطان پرستی در داخل کشور را بر عهده دارند.در پاره ای موارد فروشندگان و مدیران حتّی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند.همچنین گفتنی است برخی از چهره های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستان ها پی در پی و از طرق مختلف، این نمادها را حمل و معرفی کرده و بصورت مستقیم و غیر مستقیم آنها را ترویج می کنند.

سایتها و وبلاگهای فارسی زبان نیز نقش مهمی را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می کند.

.

ترویج متالیکا

گروه های موسیقی متالیکا به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه های شیطان پرست، قابل اشاره اند.

.

پارتی های شبانه

پارتی های شبانه،جشن های فارغ التحصیلی و مهمانی های خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان پرستان مطرح هستند.در این گونه مراسم، هر بار گروه های جوانان با انواع و اقسام روش ها با اندیشه ها و ظواهر شیطان گرایی آشنا یا جذب آنها می شوند.

همکاری با سلطنت طلب ها

اوایل سال گذشته میلادی،خبری در وبلاگ های وابسته به شیطان پرستان ایران منتشر شدکه اهریمن، سرکرده آنان پیوستن گروهش را به انجمن پادشاهی ایران اعلام می کرد.

گفتنی است، انجمن پادشاهی ایران یک گروه چند نفره از سلطنت طلبان و سیلی خوردگان انقلابی است که عمده نقش آنها را (( فرود فولادوند)) مجری هتاک و ضد دین شبکه های فارسی زبان ماهواره های ضد انقلاب به عهده دارد.

وی بارها و بارها در شبکه های ماهواره ای ارکان دین مبین اسلام را زیر سوال برده ولب به فحاشی علیه مقدسات گشوده است.

جمع بندی

_ رواج فرهنگ ضدیت با ارزشهای انسانی

_ رواج ضدیت با دین

_ جعل تاریخ قیام پیامبران و نقش شیطان در انحرافات

_ ترویج فحشا و بی بند باری و ترویج اعتیاد

_ ترویج فرهنگ لاابالی گری

_ انشار آموزه های تاریخی بی اعتبار

_ حساسیت زدایی از فحاشی و هتک حرمت به نظام اسلامی

_ سیاه نمایی و ترویج صهیونیست به طور گسترده

_ افزایش جرایم باندی


نظر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد