اسهال مغزی

سلام بچه ها امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشین این پست اسهال مغزی خیلی برای من جالب بود .طنز قشنگی داره هرچند یکم از اون سن قانونی بالاتره و شاید بعضی وقتا یه توهین های هم داشته باشه اما شما این رو بر من ببخشید اگر معتقدید و میدانید که این پست واقعا طنزه راستی این پست یک مجموعه است که یکی از کاربران فعال سایت mynifgi.in میزاره اگر دیدید قشنگه بگید تا ادامه بدم اگر هم که نه که باز هم بگید تا ادامه ندم منتظر نظراتتون هستم


دار ادامه مطلب بخونیدشون .... 

سوال گزینه ای : 
اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند 
و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید 
سینما ؟ یا رستوران !؟ 

غضنفر با یک سرهنگه سوار هواپیما می شن 
غضنفر رو به سرهنگه می کنه میگه : 
ببخشید شما گروهبانید ؟ 
سرهنگه میگه نه 
غضنفر همین سوال رو چند بار می پرسه 
آخر سرهنگه خسته میشه میگه : 
بله بابا من گروهبانم 
غضنفر میگه پس چرا لباس سرهنگارو پوشیدی ؟!!! 






سوار تاکسی شده بودم! 
پولو دادم به راننده ، ۱۰۰ تومن برای بقیه پول نداشت! 
گفت به جاش یکم جلو تر پیادت میکنم… 



میدونی چرا قزوینیا آدمای خوشبختین؟ چون هیچ وقت بخت و اقبال جرات نمیکنه بهشون پشت کنه 

دو تا ترک داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم 

یارو کتاب نوشته , چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم , بعد خودش تو ۶۷ سالگی مرده !!! 

فکر کن با دوست دخترت رفتی شمال دوست دخترت داره غرق میشه و تو فقط دو تا گزینه داری 
کدوم یکی رو انتخاب می کنی؟ 
1. زنگ بزنی اون یکی دوست دخترت بیاد شمال 
2.همونجا بگردی یک دوست دختر جدید پیدا کنی 

دیـشب یه پشه اومد منو گزید. 
افتادم دنبالش. گوشه اتاق خـفتش کردم. 
اومدم بـکشمش. دیدم داره حرف می زنه 
بهم گفت بابا... بابا..... منم ، پسرت ، هم خونت 
راسـت می گفت. 
من باباش بودم . خون من تو رگاش بود . 
موهای بدنم سیخ شده بود 
(یه آنگ هندی لطفاً) 
بغلش کردم تا صبح 2 نفری هارای هارای گـریه می کردیم 

غضنفر تو خواستگاری خواست سر صحبت رو وا کنه از دختر پرسید : روسریتوچند خریدی؟ دختر : 8500 تومن 
غضنفر : گرون خریدی. تا دسته کردن تو کیونت...خخخخخخخخ 

به دوستم میگم جات خالی دیشب تو خیابون شربت میدادن خیلی شربتش خوش مزه بود_میگه نــذری؟گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یارو با رکابی وشلوارک پرید وسط خیابون گفت توخونه بودم دیدم بدون تو ازگلوم پایین نمیره، جون من بخور..! 

کره ای : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه عشقت عذاب آور نیست 
آمریکایی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه ساندویچ گرم غذاب آور نیست 
یونانی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه دسته چک عذاب آور نیست 
انگلیسی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مهمونی بزرگ عذاب آور نیست 
برزیلی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مسابقه فوتبال توپ عذاب آور نیست 
ایرانی : انگار شما تا حالا با dialup کار نکردید!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
Fateme شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

خیلی قشنگ بود بازم ادامه بده.

به روی جفت چشمای استاندار حتما ادامه میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد