فقط و فقط مخصوص کسانی که HOT هستند! +16

اینجا که نمیتونم بزارم 


پس یه سری به ادامه مطلب بزنید!!!!!!!!!!!!!!!

               فقط و فقط مخصوص کسانی که HOT هستند ! 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
پنکهپنکهپنکه
پنکهپنکهپنکه
پنکهپنکهپنکه

خوب دیگه خنک شدید، تشریف ببرید!!

ولی اول نظر بدین بعد برید!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:57


همه این شکلکا مال باحالیش بود!
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی باحاله!

ma inim dge

Fateme شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:09

Maskhare,man fekr kardam un payin che khabar hast

?mage gharar bud che khabari bashe

?entezar k nadari az un chiza bezaram

مهناز شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

دست شوما درد نکنه آخ خنک شدم ولی فکر کنم اصل کاری تموم شده بود به ما نرسیدپنکه گذاشتن

?bbinm mahnaz to ehiann esfahani nisty

mosi شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:43

آخ دمت گرم کیوان جون حالشونو گرفتی...
خب کولر گازی میذاشتی بیمعرفت بریم تو فاز سیبری...

hamin khube

گلی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:11

سلامکیوان جان بزار رو دور تند اینجا خیلی گرمه .راستی یه سوال چند سالته؟اگه فضولی نیست؟

slm
mer30 k umadi
16

گلی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17

سلام من از این به بعد یکی از طرفدارای پرو پا قرصتم خیلی دوست دارم خلیی سایتت خوبه من که کلی روحیم عوض میشه

merc damet hot goi jun

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد