تولد

خوب

اول سلام به دوستایه خودم و همه کسایی که میان ایجا

این آهنگ هایی که گذاشتم یه دلیل خاصی داره برا همینم همشون خیلی شاد رقصین(به قول بعضیا)

شاید بدونین امروز چه روزیه!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی شایدم ندونین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس میگم چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!!


امروز تولد فعال ترین کاربر سایته که اگه اینجوری به مطالب ما نظر نمیداد شاید اصلا دیگه ادامه نمیدادیم


پس به افتخارش یه دست بزنید بعدش برین تو ادامه مطلب...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این از کیک تولد(هر کی میخواد خودش ببره و نوش جان کنه)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این یه دونه از کادوهای من

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم اون یکیش(من خیلی بامزهم)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دیگه چی میخواین 

همه رو دادم دیگه

حالا شماام برید تو نظرات کادو بدین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اولین نفری که باید نظر بده خود صاحب تولده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کسی غیر از اون اول نظر نمیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Fateme یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36

سلام جیگر.خیلی ممنون که به یادم بودی.واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم.خیلی خوشحالم کردی.بابت کادو ها هم ممنون.دوستت دارم.خیلی آقایی.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.

mn bet goftam k barat tavalod migiram

kadohaam ghabel nadasht

یه دختراستقلالیییی مریم جون یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 http://maryamdiary.blogfa.com

سلام اقا کیوان لینکتون کردم!
جدی مطالب وبم روخوندی پس چرا نظر ندادی درموردش؟
به هر حال ممنون که اومدی وبم منو با اسم دفتر خاطرات دوتا دختر14 ساله لینک کن!

BASHE
mer30

مهناز یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:12

چشمم روشنحالا دیگه تنها تنها جشن تولد میگیرین الان ساعت 11شبه جشنتون تموم شده؟!ولی تبریک فاطمه جان.درضمن فکر میکنم بازدید روزانه ی وبتون خوبه ولی به خاطر قالبش کسی متوجه نمیشه چه جور نظر بده و اینکه قالبش یکمی سنگینه من اینترنت 512adslدارم ولی تو بالا اومدن وبت خیلی اذیت میکنه.

akhe kheily khosgele

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد