یه آقا پسری که قبل از ازدواجش خیلی هم دوست دختر داشت

یه آقا پسری که قبل از ازدواجش خیلی هم دوست دختر داشت ... بالاخره عاشق شد و ازدواج کرد..! 


بعد خدا بهش یه دختر داد ... 


بقیه در ادامه مطلب ......

یه روزبهش گفتم که یادته چجوری اشک دختر ها رو در میاوردی !؟ 
حالا خودت هم دختر داری ، نظرت چیه..؟؟ 
تحمل اشکش و داری !؟ 
بهم گفت : فقط می تونم بگم پشیمونم و امیدوارم همه اونها که دلشون رو شکستم منو ببخشن..! 
هیچ پدری طاقت دیدن اشکهای دخترش و نداره..!! 
آقایونِ پدر های آینده ... 
به دختر دار شدنتون خوب فک کنید ، زمینگرده ها ..!! Smile Smile Smile
اگه تکراری بود / فسیل - نفت - فوق قدیمی بود عذر میخوام 

تکلیف مارو رشن کنید نظر نمیدین؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
mosi یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:37

کیوان وای به حال ما...

دقیقا وای به حال شما دوتا من که خیالم راحته مثه شما دوتا نیستم بدش مصطفی مطلب مال من بود(داش سعید) نه کیوان

Fateme یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

از قدیم گفتن اگه ناموس کسی رو اذیت کنی یکی دیگه هم ناموس تو رو اذیت میکنه.این مطلبم مصداق همونه.

گل گفتی

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:22

آقا سعید چرا پاتو میکشی کنار اول تو بودی که تو وب نگاه شیطونی میکردی تو کیوانو گمراه کردی حالا آینده ی شما دیدنیه.تازه خدا یه زنی بهتون میده که مپل چی... ازش فرمان ببرید.

اول سلام دوما من فقط حرف میزنم ( خیلی هم بده البته) هیچ وقت هم به خودم اجازه نمیدم که با خودم ویکی دیگه همچین کاری کنم
میگی نه از کیوان بپرس
در مورد زن و بچه هم که نمیدونم چی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد