***عکسهای تو حلقی***

قدیم به همه حلق بزرگا 

توپولویم تولپول صولتم مثله هلو... 

اینم عکسش


بقیه در ادامه مطلب ......

عجیب اما تقریبا واقعی.... 


ایشون یکی از مایه دارای کشور عزیزمونه به تازگی شناسایی شدن 

این خانوم با خودش فکر نکرده این بچه هم ادمه خب ... میشه دیگه ای بابا 

الان با این بزنن تو سرت باید بگی بادمجون بود یا کفش؟؟؟ 

به نظر شما اینا خلاقن یا علافن؟؟؟ 

هی خدا ینی همچین چیزی تو دنیا هم وجود داره ینی ممیشه؟؟؟ 

این بزرگ بشه چی میشه وایییی 

اقا یکی نیست جواب منو بده اینا دارن چ غلطی میکنن اگه من دارم زندگی میکنم 

فصل گرما داره میادو خلاقیاتایه ایرانیا شکوفا میشه 

بچه ها ی کمکی بکنید اتاقمو جمع کنم Exclamation 

همه چی به کنار اون گربه هارو بچسبین Laughing 

بفرایید اشه نمیدونم چیه..فقط نکترو فهمیدی صداشو در نیار برو سریع بالا بیار Very Happy 

اینم عکسش

فتوشاپی نزدیک به حقیقت 

کی بود ها بگو دیگه بگو 

دیگه عجله داشتیم نشد بقیشو کوتا کنیم گفتیم یه سوژه بسازیم شمام بخندین 

این عسگارو تا الان دیدی قیافت اینجوری بوده 

نام پدر لطفا... Laughing 

ملوان زبلم از این کارا میکرد ولی به ما نشون نمیدادن 

از خدا که پنهون نیست از شما چ پنهون ..این پارکینگ خونمونه 

استقلالیا عکس پارتی جدید از تیمتون لو رفته 

بریننننننننن جلو خونه خودتون بازی کنین 

گربه ام نشدیم 

سایزش چنده؟؟؟ 

این بچه گیا کیوانه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Fateme یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

خیلی باحال بودن.

خواهش میکنم

keivan یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:59 http://tafrihkade.blogsky.com

saeed in mnm dge

hala bet migam

نه آقا کیوان مگه فقط تو تو این دنیا کیوانی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد