وقتی مردان می گویند ... یعنی ...

برای من فرقی نمیکنه دیوار آشپزخونه چه رنگی باشه .

یعنی : تا وقتی که آبی، سبز، زرد، صورتی، مشکی، یشمی، خاکستری، عنابی، سفید و ... نباشه اشکالی نداره .

این یه کار، مردونه است .

یعنی : تو این کار هیچ منطق درستی نیست و تو هم سعی نکن دلیلی برایش پیدا کنی.

میخواهی تو درست کردن شام کمکت کنم؟

یعنی : پس چی شد این شام ؟ چرا رو میز آماده نیست ؟


بقیه در ادامه مطلب...

چه فکر خوبی !

یعنی : این کار شدنی نیست و من کل روز رو برات کرکری می خونم وحالت رو می گیرم .

بله عزیزم یا حتما حتما

یعنی : این یکی اصلا معنی نداره و چون شرطی شده ام از دهنم پریده .

زنم منو درک نمیکنه !

یعنی : همه قصه ها و خاطره های منو شنیده و دیگه خسته شده .

ماجرایش طولانیه و سر فرصت برات تعریف می کنم .

یعنی : اصلا خودم هم نفهمیدم چی شد .

من اخیرا" خیلی ورزش می کنم .

یعنی : باتری کنترل از راه دور تلویزیون تمام شده.

دسپتخت تو مثل دستپخت مادر مرحومم می مونه.

یعنی : تو هم که غذا رو می سوزونی.

کمی استراحت کن عزیزم خسته شدی!

یعنی : بابا این جارو برقی رو خاموش کن می خوام فیلم ببینم.

چه جالب!

یعنی : آخ که چقدر حرف می زنی!

عزیزم مادیات در عشق ما هیچ نقشی نداره !!

یعنی : باز سالگرد ازدواجمون رو فراموش کردم و کادو نخریدم.

این واقعا" فیلم خوبیه !

یعنی : تو این فیلم پر از بکش بکش و بزن بزن و ماشین سواریه.

این یه کار زنونه است!!

یعنی : این کار سخت کثیف و بی جیره و مواجب است.

با من ازدواج می کنی؟

یعنی : رخت چرکهام تلنبار شده و کسی نیست دکمه های پیرهنم رو بدوزه؟

تو که می دونی من چه حافظه ی بدی دارم!!

یعنی : من شعری رو که کلاس سوم ابتدایی خوندم از حفظم نمره ماشینم رو که سالها پیش فروختم ازبرم و ... اما تاریخ تولد تو رو یادم رفته

من برای این کارم دلیل دارم !!

یعنی : بذار فکر کنم ببینم چه دلیلی می تونم برای این کارم پیدا کنم .

منظورت چیه؟ تو که لباس داری؟

یعنی : یادت رفته چهار سال پیش برای خودت لباس خریدی؟

دلم برات تنگ شده!!

...یعنی : نمی تونم جورابامو پیدا کنم. بچه ها گشنشونه و ...

ما تو کار خونه با هم مشارکت می کنیم!!

یعنی : من ریخت و پاش می کنم او جمع و جور می کند.

 



نظر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد